19 Mart 2010 Cuma

şimdi...
çok aptal bir insan olmadığıma inanırım.
bu inanış içerisinde zaman zaman herkesin bildiği ve yapabildiği şeyleri bilmemek bende bir huzursuzluk uyandırıyor.

örnek olarak ben hala bu bloga -nasıl söyleyeyim-; video, resim, yorumsal işaretleyici vs gibi zenginleştiriciler koymayı bilmiyorum, öğrenmeye üşeniyorum (bu çok ayıp aslında), biri bana anlatsın, öyle anlayayım istiyorum felan felan...

bu konuda biri yardım etse ne güzel olur diyorum içimden de.
blogumu takip eden 3 kişi olduğunu (biri koskoca bir belediye heh) ve bu takipçilerden birinin hiç okumadığını bilmemden kaynaklansa gerek, bu konuda eziklik hissediyorum. itiraf edeyim istedim.

********

konumuza dönersek eğer; okuyucularımı sıkmamak adına bundan sonra kısa kısa yazmaya karar verdim.
bu nedenle bu yazıyı burada kesiyoru..........








olmadı di mi?
olmadı tabi.



anlatmak istediğim bir konuyu bundan sonra parçalara bölüp yollayacağım.
bununla ilgili itiraz etmek isteyen, eski halinden memnunduk diyen olursa, bu yorumları da değerlendireceğim.

bitti.

1 yorum:

  1. belediyemiz her konuda yardıma açıktır. bir gün belediyeye uğrayın, beraber çözelim bu işi de.

    YanıtlaSil