23 Temmuz 2010 Cuma

İnsan olmak...

Tüm yemeklerini az az yiyen insanların " bugün kendime bir ziyafet çekeyim, kendimi bi ödüllendireyim" kaygısızlığı ile ben de " eh be vur g.tüne gitsin, ben de bugün istediğimi yazayım" hissiyatı içerisinde tuşlara basasım geldi.
üzerine de bir tatmin sigarası içerim, benden keyiflisi olmaz.

oto-kontrol dedikleri zımbırtı bendeki gibi rahatsız edici bir boyutta olduğunda zaman zaman Oz Büyücüsü'ndeki Teneke Adam gibi hissediyorum kendimi.
eh arada da eklem yerlerini yağlama, böyle vıcık vıcık olma isteği depreşiyor.
tatil dönüşü çenemin düşmesi gibi değişimler geçirip, normalde "anaaa bacağım 5 santim açıldı, ayıp" derken 3 gün işe sütyensiz özgürce gidebiliyorum.
Allah'tan kaybım yok, sosyalliğe karşı ördüğüm duvarıma o kadar çok tosladılar ki kimse boynumdan aşağısına bakamıyor.

Son birkaç günde başıma gelen olaylar çerçevesinde bu sayfaya herşeyi boşaltarak bir rahatlamak istedim.
muhattabım bu sayfa, kimseye bir mesajım yok.

"Olur" deyip de oldurmaya bile çalışmayan insanlar var ya, beni anlayışlı sanıyorlar ya...
Hepsi kanaatten kalacak.

Herşeyden şikayet edip, hayatlarını değiştirmeyen kişiler beni kızdırıyorlar. Oturduğum yerde şikayet ettiğim anlarda en çok kendime sinir oluyorum.

Konuşurken çevreme bakıp, hmm diye cevap veriyorsam, evet beni az önce bu diyalog içersinde kaybettin, gerçekten seni dinlemiyorum.

Evet günde en az yarım saat yalnız kalmaya ihtiyacım var. O sürede git bi dolan, gel.
Seni yine aynı derecede seviyorum.

Tanımadığım kişiler de olsa yanımda insanların cinsel ve dinsel tercihleri konusunda dalga geçersen, kızmam, tartışmam ama yanından uzağa giderim.

Kızarım, nadir de olsa küserim, hissettiğimi de söylerim.
ilgilenmiyorum demişsem gerçekten ilgilenmiyorumdur, altında bişey arama.

Karşımdaki deli olmadıkça insanlardan korkmuyorum,
(bakınız aksiyon almak) görüşmem, biter.

sonuçta çıkarılacak ders:
ben de insanım.

Tuvalete gittiğimde o dakikaları dünya sorunlarına çözüm arayarak geçirmiyorum.
sonuçta benim de ifa ettiğim tek birşey var.

neys...
sürç-i lisan ettiysek affola.
yarın yine saygıdeğer olurum.
ama şu an için......
oh be...


ben o sigarayı hakettim.
sonrasında ortadoğu sorununa çözüm arayacağım.

bitti...

1 yorum: